網頁

2011年1月23日

又發up風

睇完今日的星期日檔案,好佩服,好支持龐一鳴,如果每人都可以出一點力,唔理效果點樣,都係踏出第一步,向佢地說不,跟隋自己的心去做事。
  
身體力行去做一件事,從自已做起。
  
外星貓一向支持環保,雖然未必樣樣做剢足。我又唸點解你地要買而家香港開始流行的本土手作物品呢?出發點係唔係因為拒絕支持mass production 呢?拒絕支持一d苛刻工人的大形機構呢?拒絕支持破壞環境的生產商呢?

我地手作人又可唔可以再進一步呢?用一d環保原材料?盡量少包裝?利用人地覺得係廢物的材料去做包裝?

我行我素,少包裝、或者利用廢紙做包裝!這個係起碼我會堅持的!

沒有留言:

張貼留言

Translate